Alla inlägg under augusti 2012

Av Malin Sjans - 17 augusti 2012 07:37

 


Låt mig presentera min nyköpta racercykel!!

Snygg snygg snygg och en väldigt bra cykel...

Nu blir det ÄNNU roligare att cykla!


Vad vore livet utan ett sparkonto??


Nu sticker jag och han jag är kär i på en liten minisemester! Kalmar triatlon ska vi glutta på, sedan blir det malmöfestival med Patriks bror och hans kärlek, så avslutar vi med härliga Liseberg. Kommer skutta runt som ett barn, tro mig!!


Tjingeling alla fina!

Av Malin Sjans - 10 augusti 2012 16:36

Efter 4 timmar på kupolens stora köpcenter så behövde jag en rejäl vitamin-kick!

1 glas:


1 dl svarta vinbär

2 dl osötad nyponsoppa

1 msk honung

saften av en halv citron


Mixa allt i blender och njut för sjutton!!

 

Denna bok har jag beställt som kom med posten idag! Självaste Anna Skipper...

Blev så nyfiken på vad hon har att erbjuda. För inspiration behövs verkligen ibland!

Tycker att jag är i rätt bra balans nu, men de skadar inte om jag blev ännu piggare och mer energisk!


Chips och godis och småätande kan slänga sig i väggen. Med start en fredagskväll??

Ska äta på restaurang ikväll. Det skulle kunna gå hur som helst, det.

Sen ska jag allt satsa på vitaminkickar och pulshöjande träning för att få en megaharmonisk Malin Sjans.



Ovido - Quiz & Flashcards