Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin Sjans - 30 oktober 2011 20:02

 


Mina smilband har varit uppåt extra mycket de senaste två dagarna. Bilden talar för sig själv. Ett nytt elpiano och julafton i förtid. Kommer ni hit, så glöm inte att packa med snyftpapper i handväskan så ska jag bjussa på show!


Jag är kär i mitt piano. Ska nog skicka en fråga-chans-lapp. Ja, nej, eller kanske. 

Av Malin Sjans - 28 oktober 2011 15:39

                


"Att ragga på krogen är som

att öppna en chokladask och upptäcka att alla godbitar

redan är tagna och det enda som återstår är några spritfyllda

äckel i hörnen"


Änt dä för tokigt?

Av Malin Sjans - 27 oktober 2011 16:10

   

Nu är det bara att förbereda sig mentalt för en tuff timme spinning med tuff instruktör. Förra gången kom jag lyckligtvis levande ur lokalen. Hur var det möjligt?


En ovanligt tuff instruktör är det, som egentligen bara vill oss väl.




                                                  


                                                  
      

Av Malin Sjans - 25 oktober 2011 15:10


Jag är tjejen som älskar julen och vit snö! (sakta i backarna?)

Shoppat ytterligare lite julklappar idag. Hugga gran och trassla in sig i julgransbelysningen väntar vi med. I totally löve glöggfika (lyft på luren i december med andra ord!)

Att staka sig fram i skidspåren är min grej, också. Tycker också att det är en mysig tid att få massage på. Mörkt rum med tända värmeljus, till en härlig relaxskiva. Är ni intresserade av det så kontakta mig. Råkar visst vara massageterapeut.


Nu ska jag laga lite spagetti och köttfärsås för att sen nöta massa längder i Maserhallen.

Av Malin Sjans - 25 oktober 2011 09:23


En dag i månaden rekommenderar jag er hörlurar.


För det är nämligen såhär att idag är det...


LÖÖÖÖÖÖÖN!!!!!

 

Känner mig rik som pippi långstrump!


Plötsligt blir det extra roligt att äta frukost..

Av Malin Sjans - 24 oktober 2011 22:52


I ärlighetens namn så är jag en stjärna på att köpa naturgodis på Ica Kvantum, då jag har ätit upp allt innan jag ens kommit hem.

Fler som är expert på sånt?


Satsar stenhårt på beach 2016!



Av Malin Sjans - 23 oktober 2011 17:09

  

En avkopplande stund med min kära sambo. Färdigköpta hårda kanelbullar och te fick picknick-korgen bestå av. Dessa stunder bör ta varas på.

  

Patrik utmanar sig själv genom att gå på räcket. Ramla då?? Hoho??

Av Malin Sjans - 23 oktober 2011 13:40





 

Benen är grymt laddade att bli trötta och sköna. Känslan efteråt är helt obeskrivlig!


   

Det känns som att det bästa man kan göra för själen är att ta en springtur i skogen. Vilket jag precis gjorde. Jag tackar mitt mentala och mina ben för att det gick bra idag i all härlig skogsdoft!

Ovido - Quiz & Flashcards