Alla inlägg under april 2012

Av Malin Sjans - 29 april 2012 09:49


Dagens frulle: Bananpannkaka.

1 banan

6 ägg

1 stor klick jordnötssmör

kanel

havssalt

smör att steka i.


Kokade upp frysta hallon. Och skivade på lite bananskivor.


Kanske slipper vassen 2012, och kör på beachen.


Nu ska jag ut och cykelträna med syster Jessica i solskenet!



Av Malin Sjans - 28 april 2012 17:49


Liksom lördagskväll!


Sitter och fundilerar om jag är ett snäpp för mycket nykterist.

Nog tror jag att min kropp skulle behöva skakas om några varv, fnittra som en hög av fjortisar, och vifta på rompan en hel kväll.


Well, kvällen är ung än sålänge...

Av Malin Sjans - 23 april 2012 10:16


NU ska vi snacka kameror, ojojoj!

Senaste dopet jag var på var jag så frustrerad att jag glömt kameran hemma.

När dopet var finish upptäckte jag att den hade legat i jackfickan the hole time. Borde man nästan inte förtjäna en dyr p bot på bilrutan?


Denna helg hade vi Möhippa för en blivande Ståhlberg.

Vad hade min fantastiska hjärna glömt att kasta i handväskan??

Jag förtjänar att bada i senapsill.


punkt.

Av Malin Sjans - 19 april 2012 20:08


årsmöte = frossa fika och pimpla fanta.

Den här gången orkar inte lyftkranen mig, med all sannorlikhet.

Tur att det inte är årsmöte varje dag!





Av Malin Sjans - 19 april 2012 15:24


Kan man älska en deodorant??

Isåfall gör jag det. Dove - cucumber! Underbar!!


Här framöver kommer jag med andra ord köra ner nosen i armhålan titt som tätt.

Av Malin Sjans - 10 april 2012 14:45


Tänk om det fanns en övervakningskamera uppmonterad vid kylskåpet.

Då skulle sambon få se på action när han kommer hem från jobbet.

Tant Sjans som pendlar mellan datorn och marabou mintkrokanten in das kylskåp. Många vändor blir det....

Av Malin Sjans - 10 april 2012 12:46


Hej, mitt namn var fröken snigel som diggar snigelfart...

Att lägga upp bilder från resan sker förhoppningsvis före skid VM 2015.

Måste nämligen låna pappis kamera, sätta in en sladd på ett lämpligt ställe och hoppas att bilderna läggs upp pangtjoff.


Annars då?

Jo, ledig dag som hittils spenderats ute på promenad i det gråa vädret. Försökte hålla smilbanden på plats så mycket jag kunde.

Träffar man ett fint par med hund så kan man inte annat än klämma ur sig ett hej med ett stort leende på läppisarna.


Bye bye and smile!


Av Malin Sjans - 5 april 2012 15:37


Hej alla vänner!

Vi är hemma nu, med en sån där jätteläcker cykelbränna, ni vet!

Bilder kommer sen på resan.

Fruktansvärt skönt att inte känna att det finns massa måsten omkring en hela tiden. Min kropp har varit lugn och harmonisk från dag 1 ...

Jag är absolut inte den som stressar upp mig i onödan, vilket jag är glad för!


Vi har tränat massvis, legat vid poolen massvis, och dansat salsa två gånger i veckan. Dans är skitkul, har jag kommit på. Lätt en sport jag skulle kunna utöva mer!

Man blir så fokuserad på stegen och den coola musiken att man inte märker hur mycket man faktiskt bränner.

Nu när Lets Dance har börjat ingen kommer jag säkert utan tvekan börja dansa Qvick-step framför spegeln.

Ingen Tony Irving så långt ögat kan nå...


Idag är det ju dagen man måste behärska sitt godisintag, då det kan komma söta godissugna påskkärringar hit.

- Nej, förlåt, jag har råkat äta upp allt godis, hejdå!


Schysst, liksom!

Ovido - Quiz & Flashcards