Alla inlägg under mars 2012

Av Malin Sjans - 10 mars 2012 16:37


NU gäller det, liksom!

Vi ska resa resa resa i 2 veckor. Träna, äta, träna, äta, hångla, och avkoppling på stranden!


Vi ska bo på rest and fly inatt på Arlanda...

Där ska vi bl.a leta upp en fet tv där dom visar melodifestivalens stora final, punkt schlutt!


Det blir nog härligt, inte bara bränna-fläsk-semester, utan bara ta det lugnt också. Inget högt diskberg så långt ögat kan nå...¨


Bye bye alla måsten!


Hade bra alla läsare, bilder ska jag försöka lägga upp från resan när jag kommer hem!


Tjingeling badring!

Av Malin Sjans - 7 mars 2012 19:30


Jag har med ett desperat försök klippt min lugg själv, för att min syster/frisör befinner sig 45 mil bort.

Ni vet vissa dagar då man går och stönar för att man inte ser något?

Saxen åkte fram, hade ingen som helst teknik. Klippte, och kort blev det!

Jag vänjer mig. Eller så får jag plinga tobbe trollkarl och flörta till mig en perfekt lugg!

Eller....

Nja...

Jag satsar nog på att vänja mig...


Så får det bli.

Av Malin Sjans - 6 mars 2012 15:48


Den 6 Mars 2010 blev jag och fina Patrik ett sånt där vackert par, det fattades bara röda mattan den kvällen.


Det är alltså 2 år sedan nu, 2 år!!  Mitt längsta förhållande ever. Holybanana liksom!


Jag tänker lyxa till det ikväll med toast skagen, oxfile och sånt där gott! Nej, har inte rånat banken, är ju bara sådär häftigt tät, ni vet. Hoho!


Myskväll is in the air!

Av Malin Sjans - 6 mars 2012 07:57


Det var visst en fin liten kollega som tyckte att vi skulle gymma, nu, snart.

Kroppen är tokladdad!

Går på sockeravgiftning nu och är i bättre balans.

Att hetsäta kan ju knappast vara snällt mot kroppen...


Känns bra såhär nu innan träningslägret/semestern på Fuerteventura/Playitas, då flyget går på Söndag morgon!!


Kroppen tackar och bugar, vi ska må bra, bra, tokbra!

Av Malin Sjans - 4 mars 2012 11:08


Nya bantningsmetoden...


En bil som inte startar = mer motion!!


Logiskt!

Av Malin Sjans - 2 mars 2012 11:22


Min bil är så fantastisk, skulle nästan vilja fråga chans på den...


Den startar alltså inte i detta varma väder??

Nu får den skärpa sig, på riktigt! Det lämpar sig inte riktigt när man är en pms-bitch-a-la-sjans.


Tack och lov att bästa svärmor hjälper mig idag med kablar och sånt.


Men jag kommer bli bästa vän med blocket här framöver.


I shit you not.


Ovido - Quiz & Flashcards